ההצלחה של הלקוח היא ההצלחה שלי

"ההצלחה של הלקוח היא ההצלחה שלי"

13:43 03.01.2016

 

 

מאת: יענקלה פרוימן

סטודיו אוקיי אורלי קיים – משרד מיתוג ועיצוב גרפי, עבר ליבנה לפני כשנה, ועכשיו בפורטל בראיון קצר של יענקלה פרוימן עם אורלי קיים

 

כבר בכניסה לסטודיו אוקיי של אורלי קיים, נעשה טוב על הלב. גינה מטופחת ועבודות אמנות מהממות, מעיסת נייר, מקדמות את פניכם, ומעידות על המעצבת המיוחדת שתפגשו. גילוי נאות: ההיכרות שלי עם אורלי נמשכת כבר כ-15 שנים, עוד כשהייתה המעצבת והעורכת הגרפית של המגזין 'הורים וילדים', ומאוחר יותר, בעבודה על הפקה ועריכה גרפית של ספר-זיכרון עבור לשכת ראש הממשלה. מה שמאפיין אותה במיוחד זו העובדה שהיא יצירתית וחושבת מחוץ לקופסה, וכמו נמלה חרוצה וקפדנית עובדת מבוקר עד לילה.

אורלי מקבלת את פניי בחיבוק חם ועם כוס קפה אספרסו מצוין, ומספרת לי כיצד הופכות הפגישות המקצועיות בסטודיו גם לאירוע חברתי, כי כזאת היא: אשת מקצוע איכותית ואישה חמה עם נשמה טובה.

בכניסה לסטודיו אוקיי של אורלי קיים. גינה מטופחת ועבודות אמנות, מעיסת נייר

 

אורלי, ספרי לי בבקשה על הסטודיו שלך.  
"פתחתי בשנת 2005, את סטודיו אוקיי למיתוג ועיצוב גרפי. לפני כשנה עברנו לסטודיו מדהים ביבנה. מאז ועד היום אני מלווה עסקים רבים, חברות קטנות וגדולות, וכל מי שנזקק לסטודיו לעיצוב גרפי ששומר על סטנדרט איכותי וחדשני."

מהן ההתמחויות המרכזיות שלך?
"מאחר והייתי מעצבת ועורכת גרפית במגזין 'הורים וילדים', הפכתי להיות מומחית בעיצוב קטלוגים בפרט, וכל חוברת/ספר/קטלוג שהוא מרובה עמודים. החל מרגע תחילת העבודה בסטודיו, המוצר עובר בדיקות וניסיונות, עד להחלטה הסופית, שיש בה שילוב בין אסתטיקה לפרקטיקה שיווקית. מכאן הוא ממשיך בתהליך ההפקה לבית-הדפוס, בליווי אישי שלי ובהקפדה על כל פרט, עד תום ההדפסה והמעבר לכריכה, גם אם מדובר בשעות לילה מאוחרות, והתוצאה מדברת בעד עצמה: כל קטלוג שהודפס – זוכה למהדורות נוספות, כל מותג חדש שהוכנס – כובש את השוק. עדים לכך מכתבי התודה המרובים שאני מקבלת. בנוסף, אני מעצבת גם תערוכות על-פי צורכי הלקוח, כמו ביתנים לתערוכת רקס (תערוכת החשמל בגני התערוכה המתרחשת בחודש יוני). עיצבתי ביתן ללקוח, שהציג בתערוכת החשמל בהנובר גרמניה, הצגתי בתערוכת הכלכלה של ישראל, שהתקיימה בעזריאלי בתל-אביב, שם עיצבתי פוסטרים של ראשי המשק הבולטים של ישראל, והשתמשתי במאגר הצילומים הלאומי של מדינת ישראל, ממנו שלפתי תמונות של אירועים שהשפיעו על הכלכלה של ישראל. מדובר באירוע מאוד מרגש."

 

מתוך עבודות העיצוב של אורלי קיים

 

ספרי על כמה מלקוחותייך.
"לקוחות הסטודיו רבים ומגוונים ובאים מכל צבעי הקשת: מתחום החשמל והתעשייה, מתחומי הביוטי, האופנה והילדים. לדוגמה, אני עובדת עם ערוץ הופ! ונהנית מאוד מהעבודה בתחום הילדים, כי אליהם אני הכי מתחברת. בתחום האופנה עיצבתי קמפיין שלם לאופנת 'דיסקרט', חוויה מאוד ייחודית עבורי. זה התחיל ביום צילום עם הדוגמנית המדהימה, שלי גפני, ולאחר ריטוש התמונות עיצבתי את הקטלוג. בנוסף, עיצבתי 29 חלונות-ראווה בכל הארץ של כל הרשת. אני מעצבת קטלוג לשמלות כלה, קטלוג תדמיתי, קטלוג תעשייתי, המון קטלוגים לחשמל לתעשייה."

 

 

איך את מתעדכנת בחידושי הענף?
"כדי לקבל השראה – אני נוסעת לתערוכות בעולם, בעיקר לגרמניה, שם מתקיימות תערוכות ענק ברמה הכי גבוהה שיש, כמו תערוכת הספרים בפרנקפורט, תערוכת האופנה הבינלאומית בברלין ועוד. בביקורים מהסוג הזה אני יכולה לטייל שעות בביתנים, לדפדף בקטלוגים, לצלם ביתנים ולספוג את הניחוח האירופאי, וכמובן – להביא לארץ את החידושים בתחום השבחת הדפוס, היישר ללקוחות שלי. מובן גם שאינני שוכחת להתעדכן בכל מה שקורה, בתערוכות החדשניות ביותר בעולם, ובכל חידושי הטכנולוגיה שמגיעים לישראל."

 

אורלי קיים בראיון טלוויזיוני

כיצד את מאפיינת את הסטודיו שלך?
"הסטודיו מצויד במחשבים וציוד עזר של חברת APPLE, ומה שהופך אותו למוביל בארץ הוא שלל התוכנות והפונטים, שנרכשו במשך השנים, ובתחום הפרינט והדיגיטל – כל מה שהלקוח צריך."

 

עיצוב לערוץ הילדים 'הופ'

לסיום, כשאת מסתכלת קדימה, מה החזון שלך בעבודת הסטודיו?
"שני דברים: הראשון, לעזור ללקוחות שלי על-ידי מיתוג נכון ושיווק נכון – כדי לגרום לכמה שיותר אנשים לרכוש, או להשתמש, במוצר שלהם. אני מקבלת כל לקוח באהבה ומדריכה אותו בשלבים עד להשגת היעדים שנקבעו. הדבר השני הוא אישי לגמרי. אני אוהבת את העבודה שלי וקמה כל בוקר לחגיגה של צבעים, צורות והרפתקאות שונות. וכך אני מקווה שזה יישאר. ההצלחה של הלקוח שלי – היא ההצלחה שלי, ואם הלקוח מרוצה ואני מרוצה – מה צריך יותר?"

כבר אמרתי, הכי טובה שיש!?

אודות המחבר

השארת תגובה