עיצוב אלבום מהודר ליום הולדת או לעובד שפורש מהעבודה ויוצא לגמלאות

מתנות פרישה | מתנות פרידה


אחד הימים המרגשים ביותר בחיי עובד, הוא יום הפרישה ממקום העבודה. כאשר עובד פורש מהעבודה בגין גיל הפרישה או בין אם זה פרישה כאשר עובד מחליט לעבור לעבודה אחרת, הדבר מאוד משמעותי וכמו שהשיר אומר: כל סוף הוא התחלה חדשה!

מתנות פרישה ישנם כל מיני אופציות… מתנות כמו שוקולד וישנם מתנות יותר אישיות כגון אלבום מהודר עם ברכות אישיות מכל הצוות.

אם אתם מעריכים את העובד שפורש מהעבודה ורוצים להעניק לו אהבה אמיתית: אלבום דיגיטלי הוא מתנת הפרישה הטובה ביותר שיש!

אם אתם מחפשים מתנה מופלאה לעובד שפורש מהעבודה ויוצא לגמלאות או ליום הולדת של מישהו יקר, שאתם מוכנים להשקיע בו, אנו מציעים לכם עיצוב אלבום מהודר, מקצועי, ברמה גבוהה, ולא כל כך יקר…

האלבום מגיע בגודל 30 סמ על 30 סמ (וכשהוא פתוח הוא מגיע לגודל של 30 על 60 סמ). אנו מעצבים 15 דאבלים (כפולות) עם ברכות שכתבתם לעובד או לחתן יום ההולדת, ומשבצים באומנות וברגישות את התמונות ששלחתם לנו, מהעבר, מכל מיני טיולים משותפים, מאירועי חברה ועוד.

האלבום החיצוני מגיע בכריכה קשה ובמגוון רב של סוגי ריפוד, ובכל מיני צבעים: קרוקודיל לבן, דמוי עור שחור, דמוי עור חום, קרודודיל פנינה, קרטונאז נקודות ורוד עתיק, טקסטורת בד ועוד.

האלבום מגיע בקופסה מקרטון וארוזה בתוך שקית בד.

עיצוב אלבום מתנה לעובד שפרש מהעבודה
עיצוב אלבום מתנה לעובד שפרש מהעבודה

בכריכה של האלבום הדיגיטלי ניתן לשים דיסקית סובלימציה שזה מעין פלטת דמוי אלומינים עם הדפסה של הבנאדם שעליו עושים את האלבום.

בתמונה שלפנינו נוכל לראות מה זה הדפסת סובלימציה:

אז מה צריך לעשות אם אתם רוצים להעניק מתנה אלבום מהודר לעובד שפרש?

תכינו תיקייה עם אוסף של תמונות רלבנטיות של בעל השמחה או של העובד שתיכף פורש לכם מהעבודה, והוא מאוד מאוד יקר לכם. ואתם רוצים לרגש אותו עד דמעות (כן, זה מה שקורה שמקבלים את האלבומים שלנו….)

אם הוא אמור לפרוש בעוד מספר חודשים אז כדאי שתתכוננו מראש ולאט לאט תאספו תמונות מהמאגר של העבודה. תבקשו גם מהעובדים לבדוק למי יש תמונות של העובד שהצטלם איתו. אפשר לבקש תמונות מבן/בת הזוג של העובד, תמונות של המשפחה, תמונות מטיולים בארץ ובחו״ל.

ובד בבד תאספו ברכות מכל העובדים – את הברכות תשמרו בקובץ וורד, תעברו שאין טעויות כתיב.

יש לנו אפשרות לעשות הגהה לשונית מקצועית על המכתבים שלכם –  על ידי קופירייטר מקצועי (כמובן בתוספת תשלום).

כמה זמן זה לוקח?

עיצוב האלבום המהודר לוקח עד 10 ימי עבודה. לאחר מכן אנו שולחים סקיצה אליכם, ובמידה והכל בסדר האלבום יורד להדפסה. לוקח כ-4 ימי עבודה.

סה״כ שבועיים.

אם אתם רוצים להכין אלבום מהודר ויש לכם דדליין יותר דחוף – אנא עדכנו אותם ואנו נתקתק לכם בזריזות את העבודה.

למי עוד אפשר להעניק מתנה אלבום מהודר?

בר/בת מצווה, ימי הולדת לאנשים יקרים דוגמא מצויינת למתנה, סבתא הגיעה לגיל 90 – אפשר לעשות לה אלבום מרגש עם כל התמונות של הנכדים, הנינים והמשפחה (מתנה מאוד מרגשת), עובד בחברה שהגיע לגיל 50 ורוצים לתת לו מתנה עם ערך סנטימנטלי – אפשר לעצב לו אלבום יחד עם כל התמונות מהווי החברה, מהטיולים, מהאירועים, מהמשפחה, מהחברים, מהתחביבים שלו ועוד.

וכמובם עובד שפרש, יוצא לגימלאות לאחר הרבה שנים של עבודה – אפשר לכבד אותו באלבום כזה, מלא ברכות ואיחולי הצלחה בהמשך הדרך.

מניסיון – זאת המתנה הכי טובה בעולם שאתם יכולים להעניק לו!

חברות שלהם עיצבנו אלבום דיגיטלי – חברת דלק מוטורס, בנק מזרחי טפחות, חברות פרטיות, משפחות פרטיות ועוד ועוד

אז למה אתם מחכים?

התקשרו אלינו עוד היום ותעניקו את המתנה הכי יפה בעולם, שווה עשרות מונים מכל מתנה אחרת שתתנו לעובד אהוב שפורש. זה ידוע שעובדים שפורשים מהעבודה עוברים תקופה קשה, זה לא קל להם, אבל יחד עם המתנה שהם יקבלו זה יגרום להם קורת רוח רבה והמון הערכה אליכם.

אנחנו נלווה אתכם בכל אורך הדרך!

משלוחים לכל הארץ!

הטלפונים שלנו:

סטודיו אורלי קיים

08-6441843

050-5830047 (נייד אישי של אורלי)

אודות המחבר