איך מעצבים פלייר טוב?

המדריך המקוצר לעיצוב פלייר חדש לעסק שלכם:

איך מעצבים פלייר טוב
מתוך הרצאה שהעברתי לבנות שיח עיסקי נשי, בעיריית חולון
גופנים/פונטים, מה זה בכלל?
בישראל נמצאים מגוון רב של גופנים, מכל הצורות ומכל המינים: דקים, עבים, שמנים, מסולסלים, רשמיים, ילדותיים ועוד. לכל גופן יש שם, ולכל גופן יש אבא ואמא: מישהו שישב, חשב ועיצב אותו. יש עליו זכויות יוצרים. זה לא חוקי להשתמש בגופן לא קנוי. זאת עבירה פלילית. ישנה מחלקה/סיירת משפטית שעוקבת אחרי אתרי אינטרנט, בתי דפוס, בודקת פלייריםקטלוגים ופרוספקטים ותובעת אותם חופשי. יש מצב לדאגה. בחודש שעבר תבעו את אחד מהקולגות שלי. עד עכשיו רכשתי לסטודיו שלי פונטים באלפי דולרים. חשוב לציין שריבוי בשימוש בפונטים מכביד על העיין של הקורא ויוצר בלגאן.

ויז"ואל/תמונה

איזה תמונה לעזאזל לשים תהליך הבחירה של הויזואל הוא קריטי. הוא יהיה הסיבה שבגללה מישהו יחליט לקרוא את הפלייר, או לעשות את התנועה המגונה ולהשליך אותה לפח שנמצא ליד תיבת הדואר אסור להשתמש בתמונות אשר אינן נמצאות במאגר חוקי מתאים. אם מצויין בפירוש שמותר להשתמש, אז ניתן להשתמש בתמונה יש הבדל תדמיתי בין גרפיקה, לצילום, לאיור, רישום או ציור מקורי באתר של מיקרוסופט יש מאגר תמונות ללא זכויות יוצרים איך מעבירים את המסר?
חשוב מאוד להשתמש בפונט אחד קריא לטקסטים. לכותרות אפשר להשתמש באותו פונט בשמן/או בפונט כותרות אחר. אסור להשתמש ביותר משני משקלים בפלייר. זה מעמיס על העיין של הקורא ויוצר קשקוש ובלגאן. צריך לבחור פונט מתאים לנושא: ילדים/קוסמטיקאית לא להשתמש בצבעים מרצדים: כחול על אדום, כתום על ירוק וכו להיזהר שתמונות לא יעלו על טקסטים ויסתירו אותם להדגיש דברים חשובים בהבלטה הומור לא יזיק כשמעצבים פלייר, מן הרצוי שיהיה מסר מוביל. הנחה/מבצע/הוזלה/הפנינג וכו למה לפנות לגורם מקצועי, מעצב גרפי למשל? הכל אצלו חוקי. למעצב משתלם לקנות מגוון רב של פונטים, זה יוצא משתלם במשך הזמן ובמשך העבודות שהוא מעצב. לכם יש יתרון כלקוח. המעצב למד 4 שנים עיצוב, יש לו עין מקצועית לדעת להדגיש את הדברים הנכונים, להבליט דבר אחד מול דבר אחר, לדעת לטפל בצבעים, ולחשוב על הפן השיווקי והמכירתי של הלקוח לדוגמא: רגינה היא קוסמטיקאית שהחליטה לעצב לעצמהפלייר בword. אמנם בוורד יש פונטים שנטענים אוטומטית עם התוכנה, אך הם מאוד פשוטים. היא שלחה את הפלייר לבית הדפוס, ואף אחד לא פנה אליה. מסתבר שאין לה עין מקצועית לדעת להגדיל את הטלפון שלה, ולשים אותו במקום בולט אחרית דבר פלייר זה דבר חשוב. יכול לצאת לכם פלייר מהמם, אך אם אין לכם לוגו כדי שיוביל את התדמית שלכם, המיתוג נהרס, וחבל. כתבה: אורלי קיים סטודיו לגרפיקה או.קיי

אודות המחבר

השארת תגובה