זה לא סוד שאני מאוהבת בעבודה שלי, במיוחד אוהבת את הלקוחות שמגיעים חוששים בהתחלה, לא מכירים, פגישה חצי פגישה..שמעו עליי, ראו מגוון עבודות שלי באינטרנט אשר התפרסמו במשך השנים, ״את נראית אימפריה״… אוח אני כל כך אוהבת לשמוע את זה.. והכי בא לי לספר להם שהכל בא מעבודה קשה, ביום ובלילה… הפגישה עם לקוח חדש מתחילה ומספרים לי לאט לאט את הסודות הכי כמוסים שלהם, כמו למשל שהם חברה גדולה וכבר הרבה שנים הם מוכרים בלי קטלוג מסודר, שהסוכן שלהם יוצא לשטח עם דפים עם טבלאות, לא מסודר, בלי תמונות, והחלום הרטוב שלהם זה קטלוג תדמיתי אבל שיהיה גם קטלוג מכירתי, קטלוג שיעזור להם במכירות, קטלוג שיהיה כיף להחזיק, קטלוג שיעזור לסוכן אפילו למכור עוד מוצרים בנוסף, שהלקוחות יכירו שהם מוכרים גם מוצרים נוספים. ואני שואלת: איך אתם מסתובבים בלי קטלוג?!?!
קטלוג זה  לב ליבו של העסק. כמובן שקודם כל עסק חייב מיתוג אשר יעזור לבדל אותו מהמתחרים, שיזהו אותו מרחוק, שהצבעים של העסק ישרתו אותו ויתכתבו עם העסק ופועלו. כמובן שמעבר ללוגו מהמם צריך ניירת משרדית שתדבר באותה שפה, אותה שפה בדיוק. בין שלל היישומים שמיתוג מכיל באים כמובן לוגו לחברות בת (אם יש), כרטיסי ביקור, נייר מכתבים, מעטפות (בכל מיני גדלים) מיתוג על המשאיות של החברה, מיתוג על השלט של המפעל, עיצוב רולאפ, שלטים, וכמו כן גם על מיתוג מזוהה על השער הנגרר בכניסה למפעל…
מיתוג שיהיה מהפנט שלקוחות יזדהו איתו, שירצו לרכוש מכם ויחזרו שוב ושוב.
כמובן בל נשכח את המוצרים של החברה. בין אם אתם מוכרים נורות חשמל, או אביזרים כמו מקדחים, נעלי עבודה, סכינים יפניים או מטר שעשוי מרולטקה מתכת. הכל צריך להיות ממותג עם המיתוג של החברה.
דוגמא מהחיים ומהיום יום:
אני מביאה כאן לדוגמא את חברת טובול, שהיא חברה ענקית  וקונצרן של חמש חברות בתוך קבוצת טובול. כל הקבוצה עברה מיתוג מחדש ומתיחת פנים. אחת הבעיות של החברה שלאחר חידוש המיתוג הם נאלצו להפוך אלפי מוצרים של החברה למיתוג החדש.
כמובן שהסטודיו שלנו מומחה לדברים מהסוג הזה ולכמויות הגדולות של המוצרים. אנו מומחים בייצור המוני. הסטודיו שלנו עובד בקצב מסחרר ומכיל ביום אחד כמות ענקית של עבודה. אנו מסוגלים למתג ביום: אריזות לדבק שיש, אריזות לנעליים, אריזות למטר ולקאטרים. את המיתוג מחדש על גבי המוצרים אנחנו משלבים בהדמייה איכותית, אשר תתן ללקוח את ההרגשה איך המוצר ייראה לאחר העיצוב החדש. מעצבת גרפית טובה תדע לעשות את הדברים האלה.
אנחנו עומדים בסדר גודל ענק של עיצוב מוצרים. לא כמו סטודיו אחר. אנחנו עובדים בקצב ובסרט נע. הכי חשוב לנו לספק ללקוח עבודה איכותית, לפי החוקים, לפי השפה הגרפית, בלי סטיות ימינה שמאלה, על פי ספר המותג, ומהר!! לאתמול ולא להיום!!
דוגמא נוספת היא חברת ננוקרטין סיסטם, חברה לטיפוח השיער והחלקות ושיקום שיער, אשר עברה מיתוג מחדש ומתיחת פנים. התחלנו במשימה על גבי המוצרים החדשים של החברה. עשרות בקבוקים של שמפו, מרכך, משקם, חומר החלקה, סרום ועוד עברו טיפול יסודי בעיצוב הבקבוקים. הכל לפי המיתוג.
בנוסף על פי בקשת הלקוח מיקמנו לוגו על גבי שולחנות הזכוכית של המשרדים בחברה, עיצבנו שלטי עובד ותפקידו – לדלתות, עיצבנו רולאפים לתערוכות, שלטים למספרות, פרוספקטים, קטלוגים ללקוחה,ועיצבנו קטלוגים מקצועיים למספרות, שילוט עם מדבקות צורניות על עשרות מספרות בארץ, עיצוב מודעות בארץ ובמגזינים בחו״לֹ, עיצוב באנרים לאתר האינטרנט של החברה, אשר התעדכן ברמה היומיומית, עיצוב תוויות לאריזות אשר שווקו ספציפית לחו״ל, בשפה האנגלית.
עיצבנו קטלוגים בכל מיני שפות: עברית, אנגלית, רומנית, ערבית, סינית, רוסית, איטלקית, צרפתית, ועוד ועוד.
שום דבר לא יעצור אותנו ושום שפה לא מהווה בעייה. לא קרה שלא הצלחנו לעשות.
עיצבנו סטנדים לחנויות וכל המספרות בארץ, מיתגנו גם את הניילונים ששמים על הלקוחות במספרות לתספורות, מיתגנו גם את מברשות השיער.
בכל מוצר חדש שהלקוח הוציא עיצבנו מחדש על פי המיתוג. כל דבר. הכל חייב להיות באותה שפה. אין שום דבר שאנו לא יכולים לעשות. ולא משנה הכמות.
אנו מורגלים לייצור המוני.

אודות המחבר

השארת תגובה