פונים אלי הרבה רשתות שמתעסקות בפירזול / חשמל / תעשיה ומבקשות לעצב קטלוג טכני שמורכב מ-3000 תמונות… פרוסות על גבי 1000 עמודים. משימה לא פשוטה אבל אפשרית.

כל קטלוג: קטלוג קטן או קטלוג גדול מתחיל באיסוף נתונים של הלקוח. הבסיס של קטלוג טוב ומוצלח מתחיל בטבלאות אקסל מסודרות בטורים כגון:

מקט, תאור פריט, מספר סידורי, כמות באריזה, ולבסוף בטור האחרון לרשום את מספר התמונה שאמורה להופיע. יש לקוחות ששומרים כל תמונה עם מספר המקט, כך שבעת העיצוב אנחנו מצליבים את מספר המקט שמופיע בשורה, עם התמונה הנכונה. אנחנו משתמשים בשיטת עוגן, וכך התמונות לא זזות מהטבלה למרות השינויים והתיקונים

את כל הקטלוגים שלנו אנו מעצבים בתוכנת אינדיזיין, שהיא תוכנה מקצועית לעיצוב והפקת קטלוגים ומגזינים. ולאחר עיצוב עמוד אב ואישורו על ידי הלקוח אנחנו בונים גריד מדוייק, אשר יהיה גריד גורף בכל הקטלוג.כל קטגוריה בקטלוג מקבלת צבע מסויים, כך שכל העמודים של הפרק הכחול משוייכים לעמוד אב שהוא כחול.

בשעה שמעצבים גריד טוב, ולוקחים בחשבון שוליים, Header עליון קבוע ומדוייק עם הקטגוריה הנכונה, כמובן לא נשכח מספרי עמוד למטה (שנעשים בצורה אוטומאטית), עיצוב הקטלוג לא יכול להיות קשה…

בין אם מתכוונים לפרוייקט עיצוב קטלוג טכני, ובין אם מתכוונים לפרוייקט עיצוב קטלוג תדמית, או עיצוב קטלוג מחירון -הבסיס הוא דומה.

בקטלוג טכני נוסיף קונפיגורציה ושרטוטים עם טבלה ותמונה.

בקטלוג תדמית נכניס תמונות מוצרים או תמונות אווירה ומעט טקסט.

בקטלוג מחירון נכניס טבלה עם תמונה, אך בטבלה בטור האחרון נכניס מחיר. אפשר מחיר ללא מעמ, אפשר מחיר כולל מעמ, ובמידה ואתם מתכוונים לתת הנחה מסויימת ללקוחות מסויימים, אפשר לסמן את הטבלאות ב"איפיון X".

כך הלקוח יודע כמה אחוזי הנחה יש לו.

אנחנו לא מכניסים תמונות מטושטשות, תמונות מפוקסלות, ואנחנו נתריע מראש אם התמונות לא ראויות לפרסום, כדי שתדאגו להביא לנו תמונות איכותיות.

אתם מוזמנים להכנס לגלריית הקטלוגים שלנו באתר, ולצפות במגוון רב של קטלוגים.

אודות המחבר

השארת תגובה